Rád bych Vám představil výsledky jedné kampaně za měsíc červenec 2022. Rádi se pochlubíme skvělými výkony a zároveň si můžete vytvořit představu o tom, jak funguje malá kampaň na google pro eshop. (o prázdninách)

Pro majitele eshopu jsou vždy důležité pouze následující data, která najdete i v přiloženém screenu obrazovky:

  1. Celková investice do reklamy. Na screenu je to sloupec s označením „Cena„. Je to celková investice, kterou majitel eshopu zaplatil do reklamy bez DPH.
  2. Celkové tržby eshopu = Hodnota všech objednávek. 
  3. PNO = Podíl Nákladů k Obratu. PNO je nejlepším a nejrychlejším indikátorem efektivity kampaně. Jednoduše nám říká, jestli jsme jako eshop vydělali nebo naopak. Jinými slovy kolik procent z naší marže nás stála kampaň a kolik nám zůstalo. V našem případě má eshop průměrnou marži 20%. Když se podíváte na obrázek, nebo do své kampaně, ve sloupečku PNO zjistíte, že PNO bylo cca 8% a hned je nám jasné že nám zůstalo 12% marže! Skvělý, nadstandardní výsledek.

Uvádí se, že by PNO mělo být cca 50-75% naší marže. Protože pokud PNO snižujeme příliš, přicházíme o některé objednávky. Tzn, čím vyšší PNO tím je objednávek více (méně nám zůstane v „kapse“) a naopak. Najít tu nejoptimálnější cestu je naše práce.

Majitele eshopu vlastně nemusí nic jiného zajímat než to, jak jsou zhodnoceny jeho investice do reklamy a společně hledat další cesty zvyšování obratu.

Zarezervujte si s námi online schůzku – konzultace zdarma

kampaně s pno