Tip č.1 

Nahrajte vlastní seznamy zákazníků do reklam Google ADS

Pokud dodáme Googlu kvalitní Signály, kde je dobrý potenciál pro objednávku, budeme úspěšnější než hledat naslepo. Pokud měl „Někdo“ důvod u Vás nechat kontakty a nenakoupil – je dobré toho maximálně využít ve svůj prospěch.

A pokud takové kontakty nemám, je dobré s tím co nejrychleji začít a motivovat nerozhodnuté návštěvníky jakýmkoli způsobem k registraci či zanechání pouze emailu abychom ho mohli následně v reklamě přesvědčit k zajímavé objednávce.

Seznamy zákazníků můžeme rozdělit do základních skupin

  • Pravidelní a vracející se zákaznícivlastní seznamy zákazníků
  • Poslední objednávka před půl rokem
  • Registrovaly se k newsletteru
  • Účastnili se naší soutěže
  • Členové věrnostních programů
  • Nenakoupili nikdy
  • Nakoupili pouze 1x (2x, 10x,)
  • Udělali velkou Objednávku
  • Udělali malou Objednávku
  • Příklad: Skupina, která si koupila tenisky – reklama jí nabídne nové tkaničky (a nebo za rok nový model tenisek v akci)

 

A navíc! Google ke všem našim Segmentům (databázím) vytvoří Podobná Publika (varianty), která mají stejný potenciál, podobné složení a tím se nám otevírá zcela nový prostor oslovit zákazníky, kteří u nás nikdy nebyli ani naši nabídku doposud neznali.

 

Citujeme Google:

Zobrazte stávajícím zákazníkům působivé a personalizované reklamy pomocí kontaktních údajů, které s vámi sdílejí

Segmenty definované vlastními seznamy zákazníků vám umožňují cílit reklamy na uživatele, kteří při procházení webů Google přišli do styku s vaší firmou.

Nahrajte informace o zákaznících, například e-maily a telefonní čísla, a budete moci využít tyto všech výhod – Cílení a přizpůsobení reklam pro zákazníky, když procházejí weby Google (např. Vyhledávání Google, YouTube nebo Gmail, Discovery, Nákupy atd.) a hlavně více objednávek!

 

Více zde