
Jak zvýšit výkon svého eshopu? (webu)
Tip č.1
Nahrajte vlastní seznamy zákazníků do reklam Google ADS
Pokud dodáme Googlu kvalitní Signály, kde je dobrý potenciál pro objednávku, budeme úspěšnější než hledat naslepo. Pokud měl „Někdo“ důvod u Vás nechat kontakty a nenakoupil – je dobré toho maximálně využít ve svůj prospěch.
A pokud takové kontakty nemám, je dobré s tím co nejrychleji začít a motivovat nerozhodnuté návštěvníky jakýmkoli způsobem k registraci či zanechání pouze emailu abychom ho mohli následně v reklamě přesvědčit k zajímavé objednávce.
Seznamy zákazníků můžeme rozdělit do základních skupin
- Pravidelní a vracející se zákazníci
- Poslední objednávka před půl rokem
- Registrovaly se k newsletteru
- Účastnili se naší soutěže
- Členové věrnostních programů
- Nenakoupili nikdy
- Nakoupili pouze 1x (2x, 10x,)
- Udělali velkou Objednávku
- Udělali malou Objednávku
- Příklad: Skupina, která si koupila tenisky – reklama jí nabídne nové tkaničky (a nebo za rok nový model tenisek v akci)
A navíc! Google ke všem našim Segmentům (databázím) vytvoří Podobná Publika (varianty), která mají stejný potenciál, podobné složení a tím se nám otevírá zcela nový prostor oslovit zákazníky, kteří u nás nikdy nebyli ani naši nabídku doposud neznali.
Citujeme Google:
Zobrazte stávajícím zákazníkům působivé a personalizované reklamy pomocí kontaktních údajů, které s vámi sdílejí
Segmenty definované vlastními seznamy zákazníků vám umožňují cílit reklamy na uživatele, kteří při procházení webů Google přišli do styku s vaší firmou.
Nahrajte informace o zákaznících, například e-maily a telefonní čísla, a budete moci využít tyto všech výhod – Cílení a přizpůsobení reklam pro zákazníky, když procházejí weby Google (např. Vyhledávání Google, YouTube nebo Gmail, Discovery, Nákupy atd.) a hlavně více objednávek!