
Dosahujeme nyní svých (Vašich) cílů pomocí Performance Max
Kampaně s maximálním výkonem se optimalizují s ohledem na příležitosti ke konverzím s nejvyšší návratností investic napříč reklamními kanály, inventářem a formáty Google – to vše z jediné kampaně.
Když se dívám na obrázek, pokládám si otázku, kdo jiný má takový zásah než Google?
Co je nejdůležitější?
Zvyšte počet konverzí ve vyhledávání tím, že necháte rozšíření cílové URL zapnuté.
Funkce rozšíření cílové URL používá vstupní stránky vašeho webu k zobrazování reklam pro další relevantní vyhledávání.
Také dynamicky přizpůsobuje relevantní nadpisy pro vaše reklamy.
Nahrajte co nejvíce textů, obrázků a videí. Čím více podkladů poskytnete, tím více formátů reklamy může kampaň vytvořit a tím více inventáře se mohou vaše reklamy zobrazovat. Zkontrolujte, zda je kvalita vašich podkladů „Nízká“, „Dobrá“ nebo „Nejlepší“, a přidejte nové podklady, aby byly vaše reklamy stále aktuální a poutavé.
Rozšiřte své kampaně přidáním signálů publika. Signály publika poskytují informace, které vaší kampani pomohou odhalit nové segmenty konvertujících zákazníků. Nejdůležitější signály publika, které je třeba sdílet, jsou vaše seznamy dat první strany (které zahrnují vlastní seznamy zákazníků a seznamy návštěvníků webu) a vlastní segmenty.
Podívejte se na výsledky kampaní
Podívejte se na výsledky výkonnostních PPC kampaní našich klientů. Vyplňte formulář níže a dokument Vám zdarma dorazí do Vaší e-mailové schránky.
* veškerá poskytovaná data jsou anonymní, ctíme velice pečlivě veškerou ochranu dat včetně GDPR