
BĚHEM PÁR MĚSÍCŮ KONČÍ GOOGLE ANALYTICS UA
A je to opravdu „pár“ měsíců – Oficiální zpráva Google: Od 1. července 2023 přestane tato služba zpracovávat data.
Jste na změnu připraveni? Pokud ne, pomůžeme vám. Zavolejte
Přechod na GA4 přináší určitě pozitiva v lepší identifikaci uživatelů, neomezeném množství sběru dat, vylepšeném měření a automatickém shromažďování údajů.
Jsou dva možné postupy přechodu na nové GA4
1/ Minimální: Váš webař nainstaluje nový kód na Váš web a GA4 budou fungovat v minimální/základní konfiguraci, která zajištuje základní funkce o návštěvnosti popř. dalších událostí, které bude Google schopen sám identifikovat.
2/Pokročilé měření: Zahrnuje kompletní nastavení GA4 přes Google Tag Manažer (GTM) včetně detailního nastavení všech konverzí a událostí k detailní identifikaci chování návštěvníků na webu a propojení s Google ADS. ADS tyto události aktivně využívá k optimalizaci a lepším výkonům reklam.
Standardně rozšiřujeme o tyto Události a následně remarketingová publika:
Hloubka svislého posunu – 100, 80, 60, 30
Videa – jakékoli Interakce s videem
Přehrání videa 5, 20, 30, 70, 100%
Externí odchozí kliknutí – kam lidé odchází
Interní analýza prokliků – jak se pohybují v rámci webu
Časování návštěv (2, 4, 6minut) – jak dlouho u Vás vydrží
Viditelnost prvku – nejdůležitější analýza, zda některé prvky na webu uživatelé vidí
Remerketingová publika podle všech událostí
Monitoring cen produktů v čase v závislosti na obratu
Formuláře – odeslání všech formulářů
Vyhledávání – co, kdy, kde, jak
Emaily – všechny odeslání
Telefonáty – všechny kliknutí z mobilu na Váš telefon
Download – stažení jakýchkoli dokumentů
Nákupy – včetně všech parametrů
+ další individuální Události, které na webu potřebujeme – možnosti ke sledování, jsou téměř neomezené
Pokud byste měli zájem o nastavení či pomoc neváhejte mě kdykoli kontaktovat